Bon cap de setmana!



Per fi és divendres! Aquesta setmana ha sigut molt mogudeta i amb la calor que està fent aquests dies encara costa més anar a treballar. Jo preferiria anar a passejar, a fer un picnic en algun parc o a la platja, fins i tot. Però no pot ser... I aquest cap de setmana sembla que no descansarem massa perquè toca celebrar aniversaris familiars. Sí, sí, en plural. Concretament, tres! Ja passa això, oi? Hi ha mesos de l'any en què no n'hi ha ni un i d'altres en què s'acumulen les festes i dinars. Però com que jo sóc de les que celebra la més mínima cosa, ja m'agrada tota aquesta jarana!

I per començar-lo amb bon rotllo i alegria, aquí us deixo una de les cançons que em dóna més energia positiva! Bon cap de setmana!

4 comentaris:

  1. Qué foto tan chula de la Marilyn, verdad? Y es que lo de los cumpleaños es así, o uno suelto en un mes perdido o cuatro el mismo mes....Ley de Murphy para todo chica!! jeje Buen fin de semana a ritmo de la Aretha!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veo que no soy la única a la que le pasa! Buen finde para ti tambié, Esther!

      Elimina
  2. La foto la canço...m'encantaneeeen!!!!
    I tota la raó...hi ha mesos que penses, perquè tot ha de passar al mateix moment??? Si no tenim temps per tot!
    Esper que hagis passat una bona setmana i millor la que vé!
    Petonets guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment, bonica! Merci per les teves visites!

      Elimina

Post nuevo Post antiguo Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...